Reklámfilm vállalkozásoknak elérhető áron
Házi videó, vagy profi film a cégbemutatója?
A cégek egyre inkább elfogadják, hogy az imázsfilmek, referenciafilmek hasznosak számukra, ugyanakkor sokan – részben spórolásból, másrészt, mert nem ismerik a lehetőségeket – olyan videót készíttetnek, amely inkább negatív, rossz értelemben olcsó benyomást tesz ahelyett, hogy bizalmat keltene. Léteznek olyan módszerek, amelyekkel a felvételek „élővé” tehetők, nagyfilmes hatást keltenek, amely azt sugallja: a megbízó profi vállalkozás, érdemes vele üzletet kötni.
A cégek egyre inkább elfogadják, hogy az imázsfilmek, referenciafilmek hasznosak számukra, ugyanakkor sokan – részben spórolásból, másrészt, mert nem ismerik a lehetőségeket – olyan videót készíttetnek, amely inkább negatív, rossz értelemben olcsó benyomást tesz ahelyett, hogy bizalmat keltene. Léteznek olyan módszerek, amelyekkel a felvételek „élővé” tehetők, nagyfilmes hatást keltenek, amely azt sugallja: a megbízó profi vállalkozás, érdemes vele üzletet kötni.
Egy imázsfilm akkor éri el célját, ha
profi, fantáziadús megjelenést sugall, ám ha elavult, unalmas, korszerűtlen
akkor el is ijesztheti a megrendelőt, ügyfelet. Az igényes, vonzó imázsfilm
elkészítése speciális felkészültséget igényel.
A színek alapvető fontosságúak a vizuális
történetmesélésben, mivel érzelmet és értelmet közvetítenek azon a tartalmon
túl, amit látunk a képernyőn. Különböző színeket használunk, hogy vizuálisan
leírjunk tárgyakat, helyszíneket, kifejezzünk érzelmeket és, hogy reakciókat
váltsunk ki a nézőből.
Filmkészítésnél az utómunka folyamata a
színkorrekcióból és a fényelésből (color grading) áll. A színkorrekció az a
folyamat, amelyben a film minden egyes jelenetének színhőmérsékletét egymáshoz
igazítjuk, hogy egységes megjelenést, atmoszférát kapjunk. A cél az, hogy
pontosan úgy ábrázoljuk a képeket, ahogyan az ember a saját szemével látná a
valóságban, mivel a színeket másként értelmezi a kamera és másként az emberi
szem.
A fényelés során a színkorrekciós
folyamatban elvégzett átalakításokat finomítjuk, itt adjuk meg az adott jelenet
végső esztétikáját, hangulatát, amelyek segítenek vizuálisan közvetíteni a
kívánt üzenetet a nézők számára.
A színkorrekciós és fényelési technikák
nemcsak mozifilmek, hanem referenciafilm, imázsfilm, cégbemutató videó,
promóciós videó és reklámfilm esetében is hatásosan alkalmazhatók.
Az imázsfilm hasznossága
A profi – hangsúlyozzuk, profi – film
segítségével gyorsan, hatékonyan átadhat minden szükséges információt a
cégéről, miközben szimpátiát kelt az ügyfélben. Ez a megoldás segíti a direkt
értékesítést, hiszen hitelesebbnek fogadják el, mint ha csak olvasnák az
információkat.
A képi élmény jobban rögzül, mint az
olvasott, vagy hallott szöveg, ráadásul a film jobban kifejezi a vállalkozás
értékeit, amelyeket hangsúlyozni kíván.
Használhatja DM levelekbe linkelve,
telesales kampányok erősítéseként, árajánlatokhoz csatolva, betűzheti
weboldalakra, megoszthatja saját videocsatornán. Ha rendezvényeken,
konferenciákon vesz részt, levetítheti cégbemutatóként.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése