Reklámfilm vállalkozásoknak elérhető áron

Házi videó, vagy profi film a cégbemutatója?

A cégek egyre inkább elfogadják, hogy az imázsfilmek, referenciafilmek hasznosak számukra, ugyanakkor sokan – részben spórolásból, másrészt, mert nem ismerik a lehetőségeket – olyan videót készíttetnek, amely inkább negatív, rossz értelemben olcsó benyomást tesz ahelyett, hogy bizalmat keltene. Léteznek olyan módszerek, amelyekkel a felvételek „élővé” tehetők, nagyfilmes hatást keltenek, amely azt sugallja: a megbízó profi vállalkozás, érdemes vele üzletet kötni.

Egy imázsfilm akkor éri el célját, ha profi, fantáziadús megjelenést sugall, ám ha elavult, unalmas, korszerűtlen akkor el is ijesztheti a megrendelőt, ügyfelet. Az igényes, vonzó imázsfilm elkészítése speciális felkészültséget igényel.

A színek alapvető fontosságúak a vizuális történetmesélésben, mivel érzelmet és értelmet közvetítenek azon a tartalmon túl, amit látunk a képernyőn. Különböző színeket használunk, hogy vizuálisan leírjunk tárgyakat, helyszíneket, kifejezzünk érzelmeket és, hogy reakciókat váltsunk ki a nézőből.

Filmkészítésnél az utómunka folyamata a színkorrekcióból és a fényelésből (color grading) áll. A színkorrekció az a folyamat, amelyben a film minden egyes jelenetének színhőmérsékletét egymáshoz igazítjuk, hogy egységes megjelenést, atmoszférát kapjunk. A cél az, hogy pontosan úgy ábrázoljuk a képeket, ahogyan az ember a saját szemével látná a valóságban, mivel a színeket másként értelmezi a kamera és másként az emberi szem.

A fényelés során a színkorrekciós folyamatban elvégzett átalakításokat finomítjuk, itt adjuk meg az adott jelenet végső esztétikáját, hangulatát, amelyek segítenek vizuálisan közvetíteni a kívánt üzenetet a nézők számára.

A színkorrekciós és fényelési technikák nemcsak mozifilmek, hanem referenciafilm, imázsfilm, cégbemutató videó, promóciós videó és reklámfilm esetében is hatásosan alkalmazhatók. 

Az imázsfilm hasznossága

A profi – hangsúlyozzuk, profi – film segítségével gyorsan, hatékonyan átadhat minden szükséges információt a cégéről, miközben szimpátiát kelt az ügyfélben. Ez a megoldás segíti a direkt értékesítést, hiszen hitelesebbnek fogadják el, mint ha csak olvasnák az információkat.

A képi élmény jobban rögzül, mint az olvasott, vagy hallott szöveg, ráadásul a film jobban kifejezi a vállalkozás értékeit, amelyeket hangsúlyozni kíván.

Használhatja DM levelekbe linkelve, telesales kampányok erősítéseként, árajánlatokhoz csatolva, betűzheti weboldalakra, megoszthatja saját videocsatornán. Ha rendezvényeken, konferenciákon vesz részt, levetítheti cégbemutatóként.
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Water in a wine glass

Rock Legends

Rendezvényfotózás